Mans grāmatplaukts

Grāmatplaukts

Šāds izskatās mans grāmatplaukts pagaidu (remonta) variantā. Manā īpašumā ir vairāk kā 100 grāmatu: drusku latviešu klasika, ap 20 pasaules klasikas darbu, pāris dzejas grāmatas, krievu fantastika, dažas bērnu un vienkārši daiļliteratūras grāmatas, uzziņu literatūra, dažas grāmatas no Čehova darbu sējumiem, vārdnīcas, dažas pavārgrāmatas.

Grāmatu nav daudz, bet tām ir vajadzīga cienīga vieta. Vienu brīdi tīksminājos ap domu šos istabas stūrī aiz skapja saslietos tornīšus tā arī atstāt, bet nav diez ko praktisks variants. Līdz šim tās bija izsvaidītas pa visu sekciju, bet pēc remonta ceru atrast tām cienīgu vietu plauktos koridorī vai aizņemt vienu sekcijas daļu dzīvojamajā istabā. Man ir zināmas aizdomas, ka ar laiku grāmatas paliks tikai vairāk, tomēr diez vai to skaits sasniegs cienījamas personīgās bibliotēkas apmērus, jo grāmatu, ko gribētu lasīt 2x vai pat vairāk reižu, nav daudz un citas nopirkt pārsvarā nespēju, liekas nepraktiski.

4 thoughts on “Mans grāmatplaukts

  1. Kaut kur redzēta situācija. Man ar reiz dzīvoklī grāmatas glabājās torņos stūrī. Tagad esmu vienmērīgi izkliedējis pa drēbjuskapja apakšējo daļu. Daļu esmu aiztransportējis uz vecāku mājām. Bet ar šausmām skatos, kā daļa grāmatu savācas un sāk veidot kaudzi! Būs jāpērk grāmatu skapis.

    Like

  2. Nē, neesmu😀 Neesmu izlasījusi daļu no klasikas. Vispār nav lasīta krievu fantastika, tas otrās puses lauciņš. Bet pieļauju, ka kādā ziemas vakarā arī to sākšu lasīt. Nemaz nesteidzos izlasīt visas savas grāmatas, lai ir ko paņemt, kad netieku uz bibliotēku.

    Par kārtošanu kaut kādā sistēmā. Līdz šim nekāda sistēma nebija. Tagad visticamāk kaut cik salikšu pa tēmām: uzziņu literatūra, dzeja, fantastika, klasika utml.

    Like

Komentēt

