Prieks un izmisums

Man vajadzēja kolēģei dāvanā kādu dārzkopības grāmatu un Zvaigzne ABC ziņojums twiterī bija tieši laikā. Iet uz grāmatnīcu vienmēr ir bīstami, bet doties turp atlaižu laikā ir kā pašnāvība naudas makam. Centos sev iegalvot, ka ātri tikai sameklēšu dāvanu un sev neko neskatīšu. Ak, cik naivi! Plaukti pilni ar kārdinošām grāmatām.

Mans gribas spēks vēl spēja noturēties pret akciju 3 par 2 un 4,99, bet ieraugot nocenotās grāmatas pa vienu, diviem latiem es padevos. Par laimi algas diena vēl jāgaida, tāpēc pārāk smagi neiekritu🙂 Man ir tāds niķis, ka nespēju nopirkt dārgas grāmatas, kuras izlasīšu tikai vienreiz (izņēmums – enciklopēdijas un tamlīdzīgi). Bet par pāris latiem es vairs neesmu tik izvēlīga. Tā nu par smieklīgu naudu tiku pie trim nelielām grāmatiņām: J.Petera dzejas izlase, “Kafkas zupa” un “Mefisto klubs”.

Palika vēl vismaz 10 grāmatas, kuras gribētu nopirkt. Un jo vairāk es tur skatīšos, jo vairāk gribēšu. Tas dzen izmisumā. Nav atlaides – slikti. Ir atlaides – atkal slikti. Zinu, kurp iešu pēc algas dienas…

8 thoughts on “Prieks un izmisums

  1. Ļoti pazīstamas sajūtas🙂 Nedaudz pāriet, kad papētu, kas pieejams bibliotēkā. Bet Zvaigzne tiešām noceno labo literatūru (manā izpratnē). Kafkas zupa šķiet interesanta.

    Like

      • Es ar savu necilo pieredzi varu mazliet padalīties- esmu nopircis grāmatu (viss baigi smuki un lēti). Drīz arī pārdošu kādu (jau pieteicās pircējs).
        Ja viss būs pa smuko, tad turpināšu likt tur grāmatas, ja nē- turpināšu nest uz biblioteku.
        Katrā ziņā pasākums ir apsveicams- cilvēkiem ir iespēja nodrošināt grāmatām kustību🙂

        Like

      • Pieredzes nav, jo pirms kāda laika vietni tik uzmācīgi reklamēja vismaz vienā forumā, vai visās grāmatu tēmās iesakot ibook’u, ka šie pamanījās iekļūt manā melnajā sarakstā. Izmantoju bibliotēkas maiņas galdu, tikai negausīgi paņemu vairāk nekā tur atstāju.

        Like

Komentēt

