Septiņas lietas par mani

Doronike un Tējtasīte mani nominējušas Tell Me About Yourself Award, par ko mīļš paldies.

”The rules of accepting this award are:
1.Thank and link back to the person that awarded you
2.Write 7 random things about yourself
3.Spread the love to 15 more bloggers.”

Ok, here we go….

Septiņas lietas par mani:

1. Man ir paranoja pret skudrām, tārpiem un atsevišķiem citiem kukaiņiem. Sliktākais, ka viņi mēdz mani vajāt sapņos.

2. Riebjas neļķes, jo atgādina padomju gadus, kad tās dāvināja pa labi un pa kreisi. Nekādas individualitātes, nekāda skaistuma. It kā cilvēks būtu nopircis puķes tikai tāpēc, ka ir jāapsveic.

3. Lai varētu stāties augstskolā, dažu mēnešu laikā samācījos angļu valodu pietiekoši, lai noliktu eksāmenus tīri labā līmenī. Toties vācu valodu pat pamatlīmenī nespēju iemācīties pa vairākiem gadiem. Varbūt nebija pietiekoša motivācija.

4. Nespēju valkāt zelta/ apzeltītas rotaslietas.

5. Divus gadus neēdu gaļu. Nebija nekāda vaina, man patika. Tad sāku strādāt, slodze bija tik pamatīga, ka bez gaļas nebija spēka. Bet joprojām daudz gaļas nevaru ieēst. Esmu izdevīgs ciemiņš dārza svētkos un pasēdēšanās – šašliku man nevajag.

6. Interneta pārlūkā grāmatzīmēs man ir “bieza” mape ar dziesmām, kuras man patīk vai ir aizķērušas kādu stīgu dvēselē. Tur ir gan Radiohead “15 Step”, gan Asian dub foundation “1000 mirrors”, Christina Perri “A Thousand Years”, Hurts “Wonderful Life”, Muse pilnais koncertieraksts, Pati Yang “All that is Thirst”, The Bleach Works “Something About You” un daudz kas cits. Reizēm mēdzu stundām no vietas tīt uz rinķi un klausīties kādu dziesmu, kas atbilst tā brīža noskaņojumam.

7. Māku pļaut zāli ar izkapti. Vispār viena no manām mīļākajām bērnības atmiņām ir celšanās ap četriem pieciem no rīta, lai pļautu zāli kamēr vēl vēss un zālē rasa. Tādā agrumā pasaule ir savādāka, maģiskāka.

Apmēram tā. Tagad pats grūtākais…. man nav 15 blogeru, kam padot tālāk, jo daļa jau par sevi ir uzrakstījuši. Labprāt uzzinātu par Līvu Alksni, Kriedokli, Sisyphus, Asmo.

 

Komentēt

