Pirmie iespaidi par FaSciFi

Vakar noskatījos ievadlekciju “Fantasy and Science Fiction” (turpmāk saīsināšu uz FaSciFi) kursā. Kursu vada profesors Eric Rabkin no University of Michigan. Patika. Baidos vienīgi par eseju rakstīšanu, jo sen nekas nav angliski rakstīts, bez tam tur nepietiks ar “man patika” līmeni. Esejas būs 270 – 320 vārdu garas, jāiesniedz noteiktā laikā, jāiedziļinās darbā un jāpamato savas domas. Pēc tam tās anonīmi vērtēs citi kursa dalībnieki. Arī es katru otrdienu saņemšu vērtēšanai 1 – 3 skalā četras citu rakstītas esejas. Šāda vērtēšanas sistēma esot pārbaudīta, izkalkulēta un diezgan precīza, un objektīva. Vakar arī bija 1. daļai mazs ievada video par brāļu Grimmu pasakām. Ceturtdien būs lielais video ar konkrētām darba prasībām, un līdz nākamajai otrdienai jāizlasa noteiktas pasakas un jāiesniedz eseja. Ja kāds grib, vēl var paspēt pieteikties. Starp citu, ir forums, kur jau ļoti aktīvi sapazīstas, diskutē kursa dalībnieki.

3 thoughts on “Pirmie iespaidi par FaSciFi

  1. Patiesībā tās ir ļoti īsas esejas. Divas rindkopas.
    Apskatoties piedāvātos kursus, šķita, ka tur viss domāts tiem, kas neko nezina par tēmu, tāpēc vēlāk gribēšu dzirdēt, vai Tev bija interesanti.

    Like

  2. Bet nav jau tās esejas garas, mēs taču par grāmatām rakstām vismaz divtik. Es nemaz nemāku tik īsi rakstīt, par Drakulu es sevi krietni bremzēju, tur taču tik daudz visa kā!
    Rakstiskā anglene gan sen nav kustināta, izsmalcināti izteikties nebūtu viegli.
    Mani par pasakām interesē pat visvairāk 🙂

    Like

  3. Tur jau tā lieta, ka man arī būs problēmas smalki izteikties 🙂 Bez tam, nepietiks ar darba pārstāstu. Tur jāapdomā, jāuzķer kāda ideja, zemteksti. Būs ko padomāt. Bet kā saka – velns nav tik melns kā viņu mālē. Pēc pirmās esejas arī būs skaidrs vai pamatoti baiļojos par savām spējām.
    Tā kā man literatūras jomā ir tikai vidusskolas izglītība un internetā sagrābstītas zināšanas, tad domāju, ka man būs interesanti.
    Starp citu, man pievienojās Inese B.. Lasīsim kopā 🙂

    Like

Komentēt

