Oktobra pieturzīmes un novembra plāns

Oktobris šogad bija bezgala skaists. Ugunīgas lapas un žilbinošs sniegs. Ar lasīšanu gan gāja kā pa celmiem, vienu brīdi jau šķita, ka nepaspēšu pat pusi no iecerētā oktobrī izlasīt.

Po nešķita tik drūms kā cerēju un “A Discovery of Witches” vispār vīlos, lai gan ideja bija simpātiska un vampīru/raganu/dēmonu + maģijas tēma oktobrim iederīga. Toties Lato Lapsas aprakstītā Indija un Pakistāna bieži balansēja uz šausmu un mistikas robežas. “Gone Girl” izrādījās riktīgi laba detektīvintriga, nebiju cerējusi uz ko tik labu. Paspēju izlasīt divas Zvaizgne ABC svaigi izdotās grāmatas un abas mani patīkami pārsteidza: “Keiko” ar vēsturiskiem faktiem un austrumniecisko garšu, “Pirms es krītu” ar labi pārdomātu sižetu un varoņu patiesumu. Neticami, ka tas ir Laurenas Oliveras pirmais romāns un “Delīrijs” seko pēc tam. Salīdzinājumam tā pati “A Discovery of Witches” ir sūdīga debija, lai gan valoda tur bagātāka. Bet tikai ar “Anna Dressed in Blood” es saņēmu to oktobra noskaņu, ko vēlējos. Savā vienkāršumā un koncentrētībā uz galveno, šis romāns bija kā svaiga vēsma starp tiem romāniem, kur autori aizraujas ar plašiem aprakstiem, sīkām detaļām un blakus sižetiem. Mazliet paspēju iekosties arī “Wild” – izskatās daudzsološi.

Beidzot saņēmos un pēc ilgām, mokošām pārdomām pagājušās nedēļas beigās nopirku e-lasītāju. Ints ar to lieko acu pāri glāzē mani pārliecināja😀   Tagad manā īpašumā ir mazulītis Pocketbook Basic New 613 pelēkā krāsā. Izmērs pieklājīgs, tomēr mazāks par grāmatu un tik viegls. Pirmais iespaids ir pozitīvs. Interfeiss ir vienkāršs un viegli saprotams. Jau esmu paspējusi vienu grāmatu izlasīt. Lasīt ir tik tiešām patīkami un sajūta, ka grāmatu izlasu ātrāk.  Vienīgi man nepatīk, ka ik pa laikam uzkaras. Šodien man diezgan izsmeļoši atbildēja kur varētu būt problēma un ieteica risinājumu. Izmēģināšu un tad skatīšos, kas tālāk būs. Vismaz priecē, ka nav tā, ka nopārdod un pēc tam neklapē ar ausīm. Vēlāk droši vien uztapināšu rakstu par ierīci.

Oktobra beigas atnāca ar patīkamu ziņu – mana Coursera cīņu biedre Inese sākusi rakstīt savu grāmatu blogu Grāmatplaukts. Nojaušu, ka Inese daudz rakstīs par fantastikas un fantāzijas grāmatām, bet ceru ieraudzīt arī rakstus saistībā ar tulkošanu un valodas lietojumu. Plānoju tuvākajās dienās publicēt iepazīšanās rakstu ar viņu.

Novembrī esmu nolēmusi paturpināt oktobrī iesākto tēmu, jo kas tad vainas novembrim? Ne par mata tiesu nav mazāk tumšs un spokains. Bez tam Ints man atsūtīja divas grāmatas ar ievirzi uz tumšām tēmām, kuras oktobrī nepaspēju izlasīt. Mēģināšu laboties novembrī😉 Ļoti gribas izlasīt “Anna Dressed in Blood” turpinājumu  – “Girl of Nightmares”. Droši vien izlasīšu arī “The Casual Vacancy”, jo tā ir Bookworm Bitches mēneša grāmata. Ļoti interesē, kā izvērtīsies LV grāmatu klubiņa aktivitātes iekš Goodreads un centīšos piedalīties grāmatu lasīšanā. Noteikti lasīšu arī kādu no Zvaizgne ABC grāmatām. Gaidu Kronina “Pāreju”, gribu pārlasīt Verna “Noslēpumu salu”. Gan jau vēl kas iekritīs acīs.

Sākuma attēla avots šeit un šeit.

7 thoughts on “Oktobra pieturzīmes un novembra plāns

  1. Par “Raganām” un “Gone Girl” es arī tā kā domāju, bet, ņemot vērā visus apstākļus, nez vai tik drīz aizdomāšos līdz galam.🙂 Lato, šķiet, pārspīlē ar Indijas bīstamību, vai vismaz ir apceļojis tikai drūmākos nostūrus.

    Like

  2. Nevaru sagaidīt PocketBook recenziju. Pirmo reizi par tādu dzirdu, ziņkārība neliek mieru🙂 Man nesen pēc atjaunināšanas Kindle “uzkārās,” atteicās rādīt battery stāvokli. Problēmu varēja risināt ar vienkāršu sistēmas restartu, nez kā ir ar citām ierīcēm…
    Anywayz, gaidīšu arī ierakstu par The Casual Vacancy. Neesmu vēl sācis, vēlos kādu iedrošinājumu🙂

    Like

    • Par to kāršanos pagaidām neko negribu komentēt, paskatīšos vai līdzēs ieteiktais risinājums.
      Brīnos kā Dainis kā Rovlingas fans nav jau izlasījis un uzrakstījis🙂 Var iečāpot pie Inta palasīt, viņš izlasīja, tikko bija iespējams to grāmatu dabūt.

      Like

      • Jap, Inta lasīšanas tempus man nepārspēt – jaunāko Roulingas darbu lasu diezgan lēni, jo ir dažādi citi darbi iekrājušies, kas jāpaveic, bet apsolu, ka novembra otrajā pusē vai jau novembra vidū būs blogā atsauksme par grāmatu. Varu pačukstēt, ka ir vērts lasīt, kaut gan, pēc Inta atsauksmes izlasīšanas, biju skeptiski noskaņots.
        “The Casual Vacancy” žēl ātri lasīt, jo zinu, ka līdz nākamajam Roulingas darbam būs ilgi jāgaida.😦

        Like

  3. Man patīk tas, ka Tu veido šādus mēneša kopsavilkumus.🙂 Tā turpini!!!

    Es “The Casual Vacancy” droši vien lasīšu tad, kad visiem citiem būs beigusies eiforija sakarā ar šo darbu! Tā vienmēr daru ar grāmatām par kurām spiedz sajūsmā pasaule!

    Like

    • Paldies🙂
      Šo grāmatu visi gaidīja vēl uz Potera viļņa sēžot un man šķiet, ka daļa smagi vīlās. Tā kā Rovlingu lasīšu pirmo reiz, tad man nekādas iepriekšējas gaidas nav.

      Like

Komentēt

