Svētdienas ziņas #6

Svētdienas ziņu logo

Svētdienas ziņas ir mana versija par Caffeinated Book Reviewer radīto Sunday Post. Turpmāk svētdienās vai pirmdienu rītos, iespējams regulāri, bet varbūt arī nē (jo es to negribu pārvērst pienākumā), jūs sasniegs pļāpas par pagājušo nedēļu, ko taisos lasīt un varbūt kādi grāmatu jaunumi.

Laiks skrien aizvien ātrāk…. Nedēļa 21.07. – 27.07.2014. Šoreiz nevaru atrast īstos vārdus, tāpēc daudz plecu raustīšanas.

Gribēju vēl pateikt – ja grasāties precēties vai rīkot kāzas citam laimīgam pārim, neaizmirstiet par viesiem tās divas – četras stundas, kamēr jaunais pāris brauc kāzu braucienā. Šajās kāzās viesiem bija izdomāts fotorallijs un tas bija lielisks laika pavadīšanas veids. Arī viesu namā uzreiz varēja dabūt atspirdzinājumus un uzkodas, nebija jāmirst badā. Ļoti pārdomāti un jauki, jo pēc manas pieredzes – jaunie pāri VIENMĒR kavējas.

www

Ja nu kāds vēl īsti nezina, kur bez maksas var dabūt labus klasikas darbus, tad saraksts “183 free ebooks you must read before you die” varētu palīdzēt. Getfreeebooks.com vispār var papētīt vairāk. Ir bezmaksas grāmatu piedāvājumi, dažādu resursu apskati un tamlīdzīgi. Kad man vairs nebūs ko klausīties, ķeršos pie “41 free audiobook sites”.

Kādi ir jūsu karsto vasaras dienu iespaidi un piedzīvojumi?

6 thoughts on “Svētdienas ziņas #6

  1. “Angļu pasažierus” pirms desmit gadiem latviski izdeva “Kontinents”. Man šī grāmata ļoti patika un domāju, ka arī tu nebūsi vīlusies, ja izlasīsi. Saistoši pastāstīts par Tasmānijas drūmo vēsturi, kas nav grāmatās bieži apcerēta tēma. 🙂

    Like

  2. Cerams, ka Tev ”Jelgava 94” ies pie sirds. Es lasīju divas reizes, joprojām turu šo īpašā vietā un prātoju vai neizlasīt vēl trešo reizi. Man šķiet, ka tā mūzikas lieta ir otršķirīga, jo tur ir daudz citu nianšu. Kaut vai tas pats humors un pašironija, ko mūsu zemes literatūrā uz katra soļa nemaz nesastapt.

    Forši, ka izdomāji ienest arī latviešu grāmatu blogeru rindās vlogošanu. Noteikti vērts turpināt 🙂

    Like

  3. Paldies par jauko kafijas pauzi – tagad jau sāk kļūt par ieradumu kaut kad ap pirmdienu/otrdienu skatītites Tevi 😉 Jūsma par to Joņevu manī uzdzen mazliet skumjas, ka te Briselē nevaru ieiet bibliotēkā un paņemt lasīšanai. Jā, zinu varētu pirkt e-formātā (noteikti jau tagad visas latv.grāmatas ir), bet nespēju vien sākt šo avantūru lasīt kaut kādā ierīcē. Esmu total old school – grāmatas man ir tikai grāmatas. Jo pat pēdējais mēģinājums lasīt Virginia Woolf “Voyage Out” datorā ir pilnīgi izgāzies. Laba grāmata starp citu, bet es tiešām gribu to kaut kur dabūt kā grāmatu 🙂 Bet atbildot uz to, kā sokas vasarā – te nav tāds tropu klimats kā Rīgā, un arī saulainās dienās pamaz. Toties ikdienas pastaigām vienmēr ir labs laiks, jo pat ja nomācies – staigāt dodos. Nē, man nav suns, bet ir tāds freelance/home office darbs, ka nepiespiežot iziet laukā – es varētu pavadīt pie datora visu dienu. Ar sveicieniem un gaidot nākamās nedēļas vlog 🙂 Signe

    Like

    • Tev ir pēdējais laiks iegādāties e-lasītāju. Tici man, ir MILZĪGA atšķirība starp lasīšanu datorā un lasīšanu e-lasītāja. Tur lasot var aizmirst, ka turi rokā plānu planšeti nevis papīra grāmatu. Iesaku pamēģināt, man ļoti patīk. Un starp citu vēl tikai šodien un rīt las.am ir akcija. Laikam pērc trīs grāmatas un vienu dabū lētāk vai kaut kā tā. Viņiem ir “Jelgava 94”.
      Par apmākušos laiku tagad laikam daudzi LV būtu gatavi atdot savu labo roku 😀
      Paldies, ka skaties un lasi 🙂

      Like

Komentēt

