Grāmatplaukta tūre. 1. daļa – Klasika

Mans grāmatplaukts nav nemainīga vienība. Regulāri kādas grāmatas nāk klāt un kādas dodas prom. Arī no šīm daudzajām neizlasītajām beigās manā īpašumā visas diez vai paliks. Atstāju tikai tās grāmatas, kas man ir nozīmīgas, mīļas, tuvas, kuras gribu pārlasīt, vai kuras ir vērtīgas satura ziņā.

Beidzot izdevās kaut cik salipināt kopā video un tāpēc varu sākt atrādīt grāmatas, kas man atrodas mājās. Sāku ar ārzemju klasiku un pie viena pārsteidzu pati sevi ar to, cik šo grāmatu man ir daudz. Ja vēl kāds lasītu…. Patīkamu skatīšanos🙂

Vai jums patīk klasika un vai to lasāt? Ja esat lasījuši kaut ko no tā, ko minu kā nelasītu, tad labprāt gaidīšu komentārus, vai ir vērts lasīt. 

5 thoughts on “Grāmatplaukta tūre. 1. daļa – Klasika

  1. Pati visvairāk “draudzējos” ar Remarku, Hemingveju, Vonnegūtu, Ficdžeraldu, Selindžeru un šo to no Doila (esmu izlasījusi stāstu krājumu par Šerloku Holmsu oriģinālvalodā, ļoti patika). Gribētu tuvāk iepazīties ar Igo (“Parīzes Dievmātes katedrāle” uz mani atstāja grandiozu iespaidu), Londonu un Kamī, kura “Mēris” neiepatikās tik ļoti, cik gribētos, taču gribētu to labot ar citiem autora darbiem.
    Īsti neesmu kompetenta Tev ko ieteikt, drīzāk pati no šī video smeļos idejas par to, ko lasīt tālāk. Pārskatu ģimenes grāmatu plauktus un secinu, ka tur klasikas netrūkst (lai neteiktu vairāk).🙂
    Vai esi lasījusi ko no Markesa? Viņa romāni skatās uz mani no vasaras ieteicamās literatūras saraksta – nezinu, ko sagaidīt, ar ko sākt.

    Like

  2. Atpakaļ ziņojums: baltais runcis Latvijas blogāres apskats #13 (25.08.-31.08). | baltais runcis

Komentēt

