Svētdienas ziņas #26

Svētdienas ziņu logo

Svētdienas ziņas ir mana versija par Caffeinated Book Reviewer radīto Sunday Post. Turpmāk svētdienās vai pirmdienu rītos, iespējams regulāri, bet varbūt arī nē (jo es to negribu pārvērst pienākumā), jūs sasniegs pļāpas par pagājušo nedēļu, ko taisos lasīt un varbūt kādi grāmatu jaunumi.

Īsumā par dzīvi ar grāmatām 12. – 18.01.2015. Aizmirsu piebilst, ka izmēģināju pagavot biešu krēmzupu (sanāca garda) un pamazām klausos “Kalponi”, kas man joprojām patīk un interesē.

8 thoughts on “Svētdienas ziņas #26

  1. Es esmu Vēja ēnas 200.lpp.🙂 Pagaidām patīk viss, izņemot to mistisko daļu ar Apdegušo Seju.
    (Jā, Smilla ir no manis🙂 )
    Man kādreiz ļoti patika gan Raiņa, gan Aspazijas lugas (varbūt tas bija pusaudžu eksaltācijā), bet domāju, ka arī nāksies to pārbaudīt, jo Grāmatu gadsimta pirmo ceturksni citādi neaizpildīt.
    “Viesis no bezgalības” ir lasīts vairākas reizes: droši vien, ka tur ir sava daļa patētiskas komunisma filozofijas, bet kaut kas mani tai romānā par kosmosa ceļotāju aizķēra. (Tur bija meitene, kuras tērpu saturēja kaijas piespraude.)

    Like

    • Par apdegušo seju grāmatas beigās viss taps skaidrs. Vakar vakarā nespēju noturēties un pabeidzu grāmatu. Tagad man ir “lasītāja paģiras”🙂 Nezinu kā Tev ies, bet es lasīšanas gaitā pussolīti pirms varoņiem sapratu, kurš ir kurš un kāpēc, bet tas man netraucēja. Sākumā gan par to apdegušo seju turēju aizdomās vienu citu cilvēku.

      Like

    • Ar pirmo ceturksni ir grūti. Dažiem gadiem vēl neko neesmu atradusi. Neesmu arī pārliecināta par pirmizdevuma gada ticamību visam, kas nav romāns, jo tur mēs tagad varam balstīties uz “Latviešu romānu rādītāju”.

      Like

      • Nezinu, vai esi lietas kursā, bet ir arī tāds “Latviešu lugu rādītājs” (2013), veidots pēc tā paša principa kā romānu rādītājs.
        Vispār interesanti novērot, ka romāni rodas tad, kad apkārtējā dzīvē ir nosacīta stabilitāte – abu karu un pēckaru laiks lielo gabalu rakstīšanā ir stipri pašķidrs.

        Like

        • Pilnīgi noteikti “ja ne v kurse”🙂 Pameklēšu bibliotēkā. Bibliotēkā redzēju arī vairākas biezas Latviešu literatūras vēstures. Kur meklēt jau ir, tikai būtu vairāk laika.

          Like

Komentēt

