Svētdienas ziņas #11

Svētdienas ziņu logo

Svētdienas ziņas ir mana versija par Caffeinated Book Reviewer radīto Sunday Post. Turpmāk svētdienās vai pirmdienu rītos, iespējams regulāri, bet varbūt arī nē (jo es to negribu pārvērst pienākumā), jūs sasniegs pļāpas par pagājušo nedēļu, ko taisos lasīt un varbūt kādi grāmatu jaunumi.

Kam nu pirmā skolas nedēļa, kam pirmā darba nedēļa pēc atvaļinājuma. Bet vispār labi, ka man vairs nav jāiet skolā. Par nedēļu 01.09. – 07.09.2014.


Esmu uzfilmējusi grāmatplaukta tūres otro daļu. Droši vien līdz nākamai svētdienai samontēšu un augšupielādēšu.

4 domas par “Svētdienas ziņas #11

  1. Paldies par kārtējo foršo apskatu! Tas man uzlaboja omu pēc vakardien lidmašīnā atstātās, Singapūrā svaigi iegādātas, grāmatu kaudzītes:( Biju pavisam saskābusi…Un liels paldies arī par R.I.P. eksistences atgādinājumu! Gaidīšu arī grāmatu plaukta apskata turpinājumu! Lai tev jauka šī nedēļa!

    Ilze

    Patīk

Komentēt

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.