2014. gada mēnešu pirmie teikumi

Izskatās, ka nobriedusi jauna blogeru akcija ar domu atskatīties uz jau aizejošo gadu. Anete man nodeva stafetes kociņu (paldies!). Te nu būs mana bloga 2014. gada katra mēneša pirmā ieraksta pirmais teikums:

  • janvāris – Vēl viens gads ir aizsteidzies gandrīz nemanot un laiks kopsavilkumam.
  • februāris – Man ļoti patīk kā Geimens raksta un es viņu uzskatu par vienu no labākajiem stāstniekiem.
  • marts – Sallijas Grīnas “Tumšā puse” (“Half Bad”) tiek reklamēta kā sensācija jauniešu literatūras un fantāzijas pasaulē un tiek plānots šo grāmatu izdot martā daudzās valstīs vienlaicīgi.
  • aprīlis – Lasot “Кладбищенские истории”, man ļoti iepatikās Japānas ārzemnieku kapsētai pieliktais stāstiņš par Erastu Fandorinu.
  • maijs – Kasparam un Unai sāku sekot, kad viņi Indijas ceļojumu bija gandrīz pabeiguši.
  • jūnijs – Pārsvarā mūsu priekšstatu par spiegu darbu un spiegu dzīvi rada daiļliteratūras grāmatas un filmas, kur gudri, spēcīgi labie puiši ar iespaidīgiem ieročiem un futūristisku elektroniku atmasko sliktos puišus.
  • jūlijs – Beidzot izlasīju slaveno Orvela darbu par Lielo Brāli.
  • augusts – Sasēdieties koka ēnā, iemērciet kājas ūdenī (jo ir ļoti karsts) un es jums pastāstīšu patiesību par Harija Kebēra lietu.
  • septembris – Divu nedēļu apkopojums 18. – 31.08.2014.
  • oktobris – Pirmā daļa man piederošajām grāmatām bija par klasiku.
  • novembris – Nedēļa 27.10. – 02.11.2014.
  • decembris – Varbūt mazliet par agru, bet šīs otrdienas tēma ir desmit grāmatas, kuras vēlaties izlasīt vai gaidāt 2015. gadā.

Daži teikumi izskatās mazliet kriptiski, bet domāju, ka ļoti viegli var noprast, par ko ir bijis katrs ieraksts. Ja kāds teikums saintriģējis, tad saite no attiecīgā mēneša ved uz konkrēto ierakstu. Bija interesanti “pāršķirstīt” rakstus un palasīt savas domas. Jā, man patīk lasīt savas domas…. vai tas ir dīvaini?

Kas gan tā būtu par stafeti, ja to nenodotu tālāk, tāpēc ļaušu pa saviem arhīviem parakņāties Doronikei, Spīganai un Intam.

6 domas par “2014. gada mēnešu pirmie teikumi

  1. Tādi ļoti īsi pirmie teikumi. 🙂 Es ar šausmām savējos pārskatīju – viens ir veselu rindkopu garš.
    Vispār jau parasti ir tā, ka bloga ierakstam tieši tos pirmos teikumus ir visgrūtāk izdomāt.

    Patīk

    • Un ej nu sazini kā labāk – gari vai īsi. Bet tas tiesa, ka pirmos teikumus grūti izdomāt, lai gan reizēm pirmais teikums atnāk uzreiz un patrāpās tik labs, ka slūžas rakstīšanai uzreiz vaļā.

      Patīk

      • Man pašam labāk patīk, ja cilvēki māk lakoniski izteikties – veidot īsus teikumus ir māksla.
        Ja sākums nāk viegli, tad pēc tam jau arī tālāk viegli rakstīt. 🙂 Reizēm arī ir tā, ka ar noslēgumu ir grūtības, jo gribas tik daudz pateikt, bet saproti, ka neviens teksta palagus arī negrib lasīt.

        Patīk

  2. Atbalsojums: 2014. gada mēnešu pirmie teikumi | … zivis kraulā nepeld …

Komentēt

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.